Pozvánky

/album/clensky-prispevek-2022/tj-miroslav-pf-2023-1-png/

—————

/album/clensky-prispevek-2022/skupinove-lekce-1-png/

——————————


Novinky

04.12.2017 14:40

Sportovec roku okresu Znojmo

Tak jako každý rok pořádá Okresní sdružení ČUS Znojmo ve spolupráci s partnery vyhlášení ankety Sportovec okresu Znojmo. I vy máte možnost nominovat / hlasovat pro sportovce či sportovní akce okresu Znojmo. Vyplněním formuláře se automaticky připočítává hlas. (Hlasování je udělané bohužel tak,...

Celý článek

—————

24.05.2017 21:05

Louka plná dětí, vol.2

Ve středu 24.5.2017 se uskutečnil druhý ročník akce ČUS Louka plná dětí. Je to program pro děti druhých a třetích ročníků základních škol. Ne této akci si mohou děti vyzkoušet různé druhy sportů. Stejně jako vloni, jsme měli naše stanoviště i my a presentovali jsme národní házenou. Celé akce se...

Celý článek

—————


Máte chuť si zacvičit, zaběhat, být součástí sportovního týmu, psychycky si odpočinout, pobavit se se stejnými nadšenci pro sport??? Přijďtě mezi nás, věříme, že si z nabídky našich oddílů vyberete.

Cvičení je skvělé, protože…

…budete mít dostatek energie

Cítíte se unavení, vyčerpaní a apatičtí? Pak sedněte na kolo, běžte si zaplavat nebo zahrát tenis. Během sportu se vylučují chemické látky, kterým se říká endorfiny. Ty vám prakticky okamžitě zvednou náladu a pomohou snížit stres a napětí. Není divu, že lékaři doporučují jakékoli cvičení jako jedno z nejúčinnějších přírodních antidepresiv.

…chřipka se vám vyhne obloukem

Výzkumy ukazují, že pohyb zlepšuje imunitu a je výbornou prevencí nejen chřipek a nachlazení, ale také chronických onemocnění. Lidé, kteří rekreačně sportují, mají nižší riziko výskytu mozkové mrtvice nebo srdečních záchvatů.

…upraví se vaše trávení

Dokáže nastartovat trávení a bazální metabolismus. Co to znamená? Člověk, který se věnuje nějakému sportu, spotřebuje mnohem víc kalorií i v těch situacích, kdy odpočívá a dívá se třeba na televizi, vysvětluje Zuzana Klingrová. Přesně to vám pomůže udržet si štíhlou postavu.

…zbavíte se nespavosti

Stává se vám, že máte problémy s usínáním nebo se v noci často budíte? Podle některých studií stačí, když budete sportovat alespoň dvakrát týdně a kvalita vašeho spánku se zlepší až o dvacet procent.

…posílí se vaše srdce a krevní oběh

Jakékoli cvičení podporuje krevní oběh v žilách a zrychluje tep srdce. Tím dochází ke zlepšení prokrvení svalstva a vnitřních orgánů. Kromě toho je výbornou prevencí infarktu a trombózy, protože přirozeně zabraňuje srážení krve, říká kondiční trenérka Zuzana Klingrová.

…snížíte tlak a špatný cholesterol

Pravidelné sportování vám může pomoci snížit krevní tlak a navíc si poradí se škodlivým cholesterolem, zatímco zvýší hladinu toho „dobrého“ cholesterolu.

…zlepší se vaše dýchání

Cvičení prokazatelně zvyšuje vitální kapacitu plic a do organismu se tak dostane víc kyslíku – lépe pracuje mozek, nervová soustava a tedy celé tělo.

…vaše kosti budou silnější

Osteoporózou trpí v pozdějším věku hlavně ženy. Podle odborníků ale stačí pravidelný sport k tomu, aby se pevnost kostí zvýšila až o dvacet procent.



ONLINE REZERVACE


Jsme na Instagramu :-) 

Hledejte nás pod  @tj_miroslavImage result for INSTAGRAM


Kontakt

TJ Miroslav, z.s.

Mlýnská 629/18
671 72 Miroslav


IČ: 44026811


Fotogalerie

/album/fotogalerie-uvod/20220611-092325-jpg/

——————————